seksology

دانستنی های تخصصی علمی جنسی

seksology

دانستنی های تخصصی علمی جنسی

هدف وبلاگ

سلام. اول این رو بگم که بعضی ها اشتباهی نیان تو وبلاگ. هدف این وبلاگ ابتذال نیست بلکه هدفش مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران هست و فقط در محدوده این قوانین حرکت می کنه. اینم که این وبلاگ رو تأسیس کردم فقط به این خاطر هست که دانستنی های علمی خاص رو که مربوط به مسائل جنسی سالم هست بگم تا مقابله ای باشه علیه سایتها و وبلاگ هایی که دارن جوانها را منحرف می کنند.سایتهایی که عوض این که اطلاع و آگاهی خوب و سالم به جوانها بدن دارن سعی می کنن پا روی اعتقادات پاک آنها بگذارند. من از این سایتها و وبلاگها جدا هستم و اصولا هدف خیر دارم و به واقعیتهای موجود می پردازم. همین و بس. پس اگه برای حال کردن با عکس ها و داستان ها و ... اومدی عزیزم بعد از احترام میزبان به مهمان باید بگم اینجا جاش نیست.

این وبلاگ علمی تخصصی مسائل جنسی است و تنها برای آگاهی نسل جوان از واقعیتهای این مسائل برای استفاده هرچه بهتر در زندگی آینده است. از دوستانی که در این زمینه ها تخصص دارن دعوت به همکاری می کنم:

1. روانشناسی

2. سگسولوژی

3. پزشکی در زمینه های مرتبط  

4. هر تخصص مرتبط با موضوع وبلاگ 

با تشکر 

مدیر وبلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد